درگاه اینترنتی

    گفت و گو با اپراتور

سیستم مدریت پیام کوتاه پارمیس

 

امروزه با افزایش رقابت در ارائه خدمات به مشتری و افزایش رقبای کاری در ارائه خدمات تبلیغات نقشی موثر در افزایش فروش و کشف بازار های جدید پیداکرده است ، بسته به نوع فعالیت هر سازمان یا ارائه دهنده خدمات و محصول می توان نوعی از تبلیغات را برگزید در این میان البته فاکتور هایی از قبیل هزینه تمام شده تبلیغات ، زمان اختصاص داده شده به تبلیغ شما ، هدفمندی تبلیغ و در نهایت تعداد مخاطب تبلیغ شما تعیین کننده انتخاب روش تبلیغات در جذب مشتری می باشد ، در این میان 3 فاکتور هزینه تبلیغات ، تعداد مخاطب و هدفمندی تبلیغ ، از تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه رابه یکی از محبوب ترین شیوه های تبلیغات مبدل کرده است ،ضریب نفوذ بالای تلفن همراه ، هزینه پایین ارسال پیامک ، هدفمندی ارسال با استفاده از بانک های اطلاعاتی قوی و سرعت بالای انتشار این نوع تبلیغ همگی دلایلی بر محبوبیت تبلیغات از طریق پیام کوتاه (SMS ) می باشد .

از این رو گروه انفورماتیک پارمیس با بررسی نیاز مشتریان خود و با تکیه بر تجربیات ارزنده خود در زمینه افزایش مشتری و کشف بازار هدف نرم افزار تحت نام سامانه پیام کوتاه پارمیس پیام را طراحی و پیاده سازی نموده که به مشتری امکان می دهد به صورت کاملا ٌ حرفه ، با حد اقل هزینه و با شیوه ای نوین محصول خود را به بازار هدف معرفی نماید .

هم اکنون بیش از 280 گواهی حسن انجام کار از شرکت ها و سازمان هایی که از این سامانه بهره برده اند به این شرکت اهدا شده است که خود نشان از عملکرد مطلوب این نرم افزار است .درصورتی که فکر می کنید این سامانه می تواند راهگشای کاهش هزینه ی تبلیغات شما و افزایش فروشتان شود می توانید تنها با یک تماس با مشاورین واحد خدمات کوتاه پارمیس گفت و گو نمایید و اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب نمایید .


مطلب را به اشتراک بگذارید :Ask!Facebook!Google!BuzzLive!Yahoo!

 
  • امکانات نرم افزار

  • تعرفه ها

  • مراحل خرید نرم افزار

  • سفارش ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی

  • کاربرد های پیامک

  • دانلود ها

امکانات خط اختصاصی پیام کوتاه :

  •  ارسال SMS تکی و گروهی در هر ساعت از شبانه روز
  •  دريافت SMS به صورت رایگان
  • ارائه پنل کاملا رایگان سامانه مدیریت پیام کوتاه
  • واگذاری خطوط اختصاصی پیام کوتاه به صورت دائمی( جهت نگهداری خط می بایست به صورت سالیانه آبونمان آن خط پرداخت گردد)
  •  امکان خرید خطوط اختصاصی و شارژ پنل کاربری بصورت آنلاین
  •  امکان واگذاری خطوط اختصاصی 14 رقمی بر اساس شماره موبایل یا تلفن ثابت
  •  امکان افزایش ظرفیت گروه های کاربری بصورت نامحدود
  • بازگشت هزینه به صورت خودکار در صورت عدم دریافت کد رهگیری
  •  تعریف گروه های کاربری متفاوت به روش هاي مختلف مانند دريافت از فايل، به صورت بازه اي و ...
  •  قابليت ارسال SMS با تعداد بالای 10,000 عدد بصورت یکجا و با سرعت بیش از 2000 عدد در دقیقه!
  • امکان دسترسی به وضعیت SMS های ارسال شده در بازه دلخواه
  •  امکان مشاهده و دسترسی به آرشیو SMS های ارسالی و دریافتی
  •  امکان جستجو در SMS های ارسال شده و دریافتی
  •  عدم محدودیت در تعداد SMS مورد نیاز جهت دریافت و ارسال
  •  استفاده از سيستم مسابقه SMS ي با قابليت تعريف نامحدود مسابقه و با گزارش كامل آماري و نموداري از نتايج به دست آمده
  •  استفاده از سيستم نظر سنجي SMS ي  با قابليت تعريف نامحدود نظر سنجي و با گزارش كامل آماري و نموداري از نتايج به دست آمده
  •  امكان ارسال پيام به صورت زمانبندي شده و در زمانهاي از قبل تعريف شده (سررسيد SMS ي)
  •  امكان برقراري ارتباط با استفاده از ارسال تيكت در قسمت تماس باما
  •  امكان ارسال پيام با نام به اين صورت كه به جاي نمايش شماره ي فرستنده، نام مورد نظر فرستنده را نمايش دهد.(در حال حاضر این سرویس تنها برای ارسال به کاربران ایرانسل فعال است )
  • امكان تعريف پيامهاي از پيش تعريف شده و به صورت نامحدود
  •  امكان مشاهده ليست وضعيت گردش حساب تا 1000تراکنش اخیر
  • امكان divert   ارسال پیام به صورت دوطرفه
  • امكان حذف و آرشيو پيامهاي دريافتي و  ارسالي
  • امكان ارسال پیام به خارج از كشور بدون محدوديت در كشور مقصد
  • امكان تعريف و تنظيم نحوه نمايش اطلاعات در پنل
  • استفاده از منشي SMS با قابليت تعريف نامحدود
  •  امكان فعال كردن انواع نمايندگي خطوط اختصاصي SMS
  • امکان ارسال با نام متغیر : ارسال پیام به افراد یک گروه با نام و مشخصات خودشان به صورت رایگان
  •  استفاده از سيستم تكريم ارباب رجوع (صندوق انتقادات و پيشنهادات) با قابليت تعريف نامحدود كاربر و داشتن پنل مستقل براي كاربران
  • عقد قرارداد رسمی و واگذاری مالکیت 100% خط در طول مدت یکسال
  • اين مركز بر خلاف ساير ارائه كنندگان خدمات اس ام اس، هيچ هزينه اي بابت فعال سازي پنل نمايندگي دريافت نمي كند و با هزينه اي بسيار اندك، استفاده از كامل ترين سيستم نمايندگي را امكان پذير مي سازد.
  • امكان نمايش وضعيت پيام هاي ارسالي بصورت مرحله اي از قبيل رسيده به اپراتور، رسيده به مخابرات و رسيده به گوشي
  • امکان بازگشت هزینه درصورت دریافت کدرهگیری نامعتبر پس از ارسال پیام تکی یا گروهی
  •  اطلاع از موجودی پنل کاربری به صورت آفلاین و از طریق ارسال کلمه charge به شماره خط اختصاصی

  سرویس های جانبی خط اختصاصی پیام کوتاه :

  • سیستم منشی: امکان تعریف کلمات کلیدی و ارسال پاسخ هوشمند
  • سیستم مسابقه: برگزاری مسابقه با مشاهده انواع پاسخ ها، مشخص نمودن پاسخ صحیح و انتخاب یک یا چند برنده از میان پاسخ های صحیح
  • سیستم سررسید: امکان تعریف پیام های از پیش تعیین شده و ارسال آن در زمان مشخص
  • سیستم نظرسنجی: اجرای نظرسنجی از طریق موبایل و استخراج اطلاعات آماری و نموداری
  • سیستم ارسال با نام متغیر: امکان ارسال پیام به افراد یک گروه با نام و مشخصات خودشان
  • سیستم ارسال با نام تجاری: جایگزینی نام تجاری یا نام شرکت شما به جای شماره به صورت تکی و گروهی
  • سیستم ارسال نظیر به نظیر: ارسال چند پیام متفاوت به چند نفر به صورت همزمان
  • سیستم ارسال پیامک لاتین با هزینه فارسی و قابلیت ارسال 64 کاراکتر
  • سیستم انتقال پیام: امکان Divert یک شماره به شماره موبایل دیگر
  • سیستم هوشمند ارسال پیام: ارسال پیام پس از هر پیام دریافتی
  • ارسال منطقه ای: امکان ارسال پیام به مناطق مختلف شهر
  • سیستم صندوق پیشنهادات: دریافت و بررسی نظرات مشتریان یا مخاطبین بصورت آنلاین
  • شارژ آنلاین حساب کاربر با استفاده از درگاه بانک ملت نماینده
  • امکان ارسال و دریافت اس ام اس از طریق Web Services با استفاده از API: ارسال پیام با استفاده از وب سایت و برنامه نویسی شما
  • پیاده سازی سیستم ارسال پیامک از طريق URL
  • امکان ارسال از طریق یک Web Services برای چند خط: اتصال چندین خط SMS با قابلیت مدیریت از طریق یک وب سرویس جهت کلیه مشتریان و یا نمایندگان
  • سرویس ارسال چندتایی با نام: امکان فعالسازی چندین نام تجاری روی یک خط که لازمه آن فعال کردن وب سرویس و ارسال با نام از طریق وب سرویس است
  • ماژول ارسال SMS جهت WHMCS: امکان ارسال SMS به صورت اتوماتیک با قابلیت مدیریت بالا جهت پورتال WHMC

جدول شماره 1- تعرفه ارسال اس ام اس در پنل اختصاصی سامانه پیامک پارمیس بر اساس نرخ شارژ انجام شده

بازه قیمت

تعداد اس ام اس فارسی

تعداد اس ام اس انگلیسی

فارسی

لاتین

از

1 تا 500,000 از 1 تا 4424 از 1 تا 2083

113 ریال

240 ریال

از 500,001 تا 1,500,000 از 4545 تا 13636 از 2127 تا 6382

110 ریال

235 ریال

از 1,500,001 تا 4,000,000 از 13888 تا 37037 از 6493 تا ا17316

108 ریال

231 ریال

از 4,000,001 تا 10,000,000 از 38095 تا 95238 از 17543 تا 43859

105 ریال

228 ریال

از 10,000,001 تا 15,000,000 از 97087 تا 145631 از 44444 تا ا66666

103 ریال

225 ریال

از 15,000,001 تا 22,000,000 از 150000 تا 220000 از 68181 تا 100000

100 ریال

220 ریال

از 30,000,001 تا 45,000,000 از 319148 تا 478723 از 141509 تا 212264

94 ریال

212 ریال

از 45,000,001 تا 65,000,000 از 500000 تا 722222 از 217391 تا ا314009

90 ریال

207 ریال

از 65,000,001 تا 120,000,000 از 764705 تا 1411764 از 3250000 تا ا6000000

85 ریال

200 ریال

جدول شماره 2- قیمت خرید خط بر اساس تعداد ارقام شماره

تعداد شماره خط غیر رند نیمه رند رند
خط 14 رقمی 200,000 350,000

420,000

خط 12 رقمی 1,520,000

تا 3,600,000

خط 10 رقمی 1,810,000

6,100,000

خط 9 رقمی 2,540,000

بیشتر از 2,000,000

خط 8 رقمی 6,000,000

بیشتر از 3,000,000

a1b

جدول شماره 3 -تعرفه سرویس های جانبی قابل استفاده در سامانه پیام کوتاه پارمیس

ردیف عنوان سرویس قیمت به ریال
1 سیستم منشی SMS 400000
2 سیستم مسابقه 400000
3 سیستم سررسید SMS 400000
4 سیستم نظرسنجی 400000
5 سیستم ارسال با نام 150000
6 سیستم صندوق پیشنهادات و انتقادات 600000
7 سیستم ارسال و دریافت پیام بااستفاده ازWebService 500000
8 سیستم ارسال از طریق URL 400000
9 سرویس ارسال چند تایی با نام 200000
10 ماژول ارسال SMS جهت WHMCS 400000
11 افزایش ظرفیت گروه(هر 100 هزار نفر) 200000

با توجه به اینکه گروه انفورماتیک پارمیس پنل نرم افزار پایه خود را به صورت رایگان به مشتری به صورت دائمی ارائه می نماید ، هزینه ای بابت پنل از شما دریافت نخواهد شد، همچنین خط ها نیز به صورت دائمی به شما واگذار می گردد ، البته شما باید به صورت سالیانه آبونمان خط را به مخابرات از طریق ما پرداخت نمایید ، هزینه آبونمان خط برای خط های زیر 150 هزار تومان برابر قیمت خط و خط های بالای 150 هزار تومان همان مبلغ 150 هزار تومان می باشد .

مراحل زیر راهنمای شما جهت خرید خط خواهد بود

1- ابتدا نوع شماره خط خود را مشخص نمایید منظور تعداد ارقام ،  رند یا غیر رند بودن و یا شماره های اختصاصی هم نام شماره خاص مورد نظر شما می باشد ( جهت تعیین شماره خط و قیمت آن لطفاً ابتدا بازه های قیمت را از جدول شماره 2 تعرفه ها ملاحظه نمایید و قیمت دقیق خط خود و همچنین قابل واگذار بودن آن را از واحد پیام کوتاه استعلام نمایید (شماره تماس واحد پیام کوتاه -03116263661).


2- در صورتی که علاوه بر امکانات پایه نیاز به امکانات جانبی خاصی دارید از جدول شماره 2 تعرفه ها می توانیید سرویس های مورد درخواست خود را مشاهده و قیمت آن را محاسبه نمایید.


3- در صورتی که می خواهید خط خود را هم زمان با خرید شارژ نمایید از جدول شماره یک تعرفه ها بازه های شارژ را مشاهده نمایید و میزان شارژ را محاسبه نمایید.


4- هزینه های بند 1 و 2 و 3 را محاسبه و به یکی از شماره حسابهای ما واریز نمایید ( جهت پرداخت وجه می توانید علاوه بر واریز به بانک و یا کارت به کارت از پرداخت وجه به صورت آنلاین نیز استفاده نمایید این کار مستلزم فعال بودن رمز دوم کارت اعتباری شما می باشد " جهت پرداخت وجه به صورت آنلاین کلیک نمایید ).


5- تکمیل فرم درخواست خرید خط ( توجه نمایید که در هنگام تکمیل فرم در انتهای فرم امکان آپلود وجود دارد لازم است اسکن کارت ملی خود و اسکن فرم تعهد نامه خرید خط را از طریق این فرم ارسال نمایید ).


6- مراحل خرید شما به پایان رسیده است ، منتظر بمانید تا خط شما به همراه اطلاعات پنل نرم افزار پیام کوتاه برای شما ارسال شود .

ارسال اس ام اس انبوه تجاری روش های متنوعی دارد که  نوع محصول و خدمات و یا بازه جغرافیای کاری شما تعیین کننده بهترین روش ارسال می باشد ، درحال حاضر روش های مختلفی برای ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی وجود دارد :

 

ارسال بر اساس محله
در این روش امکان ارسال هدفمند SMS به یک محله خاص وجود خواهد داشت در حال حاضر کاربران پارمیس پیام امکان ارسال پیام کوتاه به محله های استان های مشهد و تهران را به صورت آنلاین و لحظه ای دارند.


ارسال بر اساس کدپستی
در این روش با تعیین کد پستی چهار رقمی منطقه ای که قصد ارسال پیام به آن را دارید و درخواست به پارمیس پیامک امکان ارسال هدفمند اس ام اس را خواهید داشت ( می توانید نقشه استان های مختلف بر اساس کد پستی را از بخش دانلود مشاهده نمایید.

ارسال بر اساس شهر و استان
در این نوع ارسال کاربر ابتدا استان مورد نظر را انتخاب کرئه و سپس شهرستان،شهر و یا بخش مورد نظر را انتخاب می کند و با استفاده از سیستم ارسال انبوه پیامک، پیام های خود را ارسال می کند.


مزیت ارسال بر اساس شهر و استان :
این نوع ارسال، برای افراد و سازمان هایی مناسب است که محصولات و خدمات خود را در شهر یا شهرهایی خاصی ارائه می دهند. به این ترتیب از ارسال پیامک های اضافه و بی هدف جلوگیری می شود.

 

ارسال بر اساس پیش شماره
در این نوع ارسال کاربر پیش شماره تلفن همرا ه را وارد می کند و تعداد پیام های ارسالی به آن پیش شماره ها را تعیین می کند. ارسال به صورت لحظه ای انجام خواهد شد .

 

سفارش ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی:

شما می توانید جهت ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی با واحد پیام کوتاه پارمیس تماس بگیرید تا با مشاورین ما در خصوص محصول خود و برترین شیوه تبلیغ مشورت نمایید ، کارشناسان ما کلیه مراحل ارسال را بسته به نوع ارسال برای شما توضیح خواهند داد و مراحل کار شما را در کمترین زمان ممکن پی گیری خواهند کرد شماره تماس مستقیم با واحد پیام کوتاه پارمیس 03116263661 داخلی 3 .

مراکز فرهنگی، موسسات فرهنگی و مجتمع آموزشی

1.پس از خروج ثبت نام کنندگان میتوان پیامکی ارسال کرد جهت تشکر از حسن انتخاب آنها.
این پیام میتواند در قالب یك پیام فرهنگی یا آموزشی باشد. مثلا :با استعداد متوسط اما پشتکار متوسط به هر چه بخواهید می رسید.
2.از آنان بخواهید ایده ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.(صندوق انتقادات)
3.با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به آنها نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.(ماژول مناسبتها)
4.موفقیت هایی را که کسب کرده اند با ارسال پیامک به آنها یادآور شوید.
5.در مناسبتهای زمانی مختلف با برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه ارتباط خود را با آنها حفظ نمایید.
6.ارسال پیامك برای دعوت برای شركت در جلسه،‌ همایش یا برنامه هایی كه مركز برای اعضا یا خانواده ها در نظر گرفته است.
7.ارسال پیامك برای اطلاع رسانی از دوره های جدید قابل ارائه با ذكر تاریخ و ساعت جهت ثبت نام


دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و مدارس علمیه

1.اعلام زمان انتخاب واحد به تفکیک رشته های دانشگاهی
2.اعلام نمرات هر دانشجو بصورت اختصاصی
3.نظر سنجی در خصوص امکانات دانشگاه (در خصوص سالن تربیت بدنی، سلف دانشگاه، فضای سبز دانشگاه، کارگاه های فنی،‌ ازمایشگاه ها و ...)
4.گرفتن انتقادات و پیشنهادات و نقطه نظرات در مورد بخشهای مختلف مجموعه
5.اعلام مانده حساب به دانشجویان یا تاریخ سر رسید اقساط شهریه
6. در صورت لغو کلاس به جای اطلاع رسانی در تابلو اعلانات اطلاع رسانی با اس ام اس صورت بگیرد.
7. اعلام تاریخ شروع امتحانات + تاریخ برگزاری امتحان هر درس


بیمارستان ها و خدمات پزشکی، دندانپزشکی، ازمایشگاه ها

1.سیستم نوبت دهی به بیمار
2. اعلام نتایج آزمایش با سیستم پاسخگویی خودکار(ارسال کد ازمایش به شماره ****3000 و دریافت پاسخ یا اعلام زمان آماده شدن جواب یا ... )
3. اعلام هزینه ترخیص بیمار به صورت کلی
4. اعلام درج دستورات پزشکی-یادداشتهای پرستاری(نکات پرستاری که باید همراه رعایت کنه) به شماره همراه بیمار
5. اعلام وضعیت بهبود بیمار و مشخص کردن مراجعه بعدی به پزشک مورد نظر بعد از ترخیص
6. دستورات لازم برای مصرف دارو توسط بیمار و توصیه های لازم برای ایام بعد از ترخیص
7. ایجاد بخش نظر سنجی در خصوص خدمات قابل ارائه.
8. پیشنهادات و انتقادات نسبت به خدمات بیمارستان و بخش های مربوطه اعم از ای سی یو -سی سی یو -پرستاری -و ....
9. ارسال پیامك برای پرسنل و همكاران بیمارستانی به مناسبت ایام ملی و مذهبی
10. ارسال پیام در مورد اعمال تغییرات احتمالی در شیفت بندی پرسنل
11. ارسال پیامك بصورت روزانه یا هفتگی در قالب پیامهای فرهنگی و ...


شركت های بازرگانی و خدماتی

1.عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.
مثلا : مشتری گرامی عرضه مدلهای جدید کیف لپ تاپ شروع شد.
2. لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که برای مشتریان قدیمی در نظر گرفته اید را از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.
3.ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف
4.هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر میگیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.
5. تبریك مناسبتهای خاص مثل تولد و ...
6. استفاده از سیستم پاسخگویی خودكار برای ارسال مشخصات كالاهای موجود . مثلا با ارسال عدد 1 مشخصات كالای X برای مشتری ارسال میشود.


آژانس ها و هتل ها و تورهای مسافرتی

1.هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
2.چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
3.چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.(10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.)
4. اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
5.در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع
مسافر برسانید.(بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح محل اجتماع: لابی هتل)
6. پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.(مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را پاسخ دهید)
7.در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.(تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان قبلی)
8. با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
9.ایجاد بخش نظر سنجی در بخش های مختلف اعم از بخش بوفه آزاد-خدمات-سرویس ها-نظافت-پاسخگویی به مشتری و ...
10.ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات برای بخش های کلیدی


سازمانهای دولتی

1.انتشار اخبار سازمان(بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت 9 صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.)
2. دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی
3. فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی
4.نظر سنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
مثال :‌نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ 1- خیلی خوب 2- خوب 3- متوسط 4- ضعیف)
5. ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
6. ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
7.اعلام میزان حقوق یا میزان پاداش درنظر گرفته شده آخر ماه برای کارمندان قبل از تحویل فیش
8.اعلام خدمات خاص برای کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان
کارت هدیه(1)-بن خرید(2)-بلیت سینما(3)-کوهستان پارک(4) و ....) )
9. ارسال پیامكهای فرهنگی و جذاب بصورت روزانه یا هفتگی برای پرسنل
10. اعلام جلسات مدیران از طریق پیامك با امكان گزارشگیری ( در مورد رسیدن یا نرسیدن پیامك به موبایل مد نظر)


كمیته های امداد

1.جذب حامی
2.معرفی طرح های کمیته مانند :‌ طرح اکرام -طرح آزادی محکومین -حمایت مالی و معنوی و دعوت از مردم برای شركت در آنها
3.اعلام شماره حساب جهت واریز نقدی
* شماره حساب ********01000 صادرات جهت کمکهای نقدی شما هموطن عزیز *
4.اعلام شماره حساب طرح های مختلف
*کلید واژه اکرام -------- شماره حساب 01000.... *
آزادی -------- شماره حساب 02000.... *
5.گروه بندی خیرین به بخشهای : اکرام - مسکن- سلامت - و ...
6.انتقادات و پیشنهادات
7.فراخوان عمومی
* کمیته امداد با طرح های متعدد منتظر شما هموطن خیر میباشد *
8.گروه بندی پرسنل به بخش های مختلف
9.ارسال پیامک با توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی و تقارن این مراسم با طرحهای كمیته امداد
10.ارسال پیامک تشکر بعد از پرداخت خیرین
* جناب اقای .... عمل خیرتان را ارج مینهیم و آرزوی توفیق از خدا را برای شما خواهانیم *


صندوق های تعاونی

1.معرفی خدمات بانکی به مشتریان (سیستم پاسخگویی خودکار)
2.اعلام پایان مهلت سپرده به مشتریان (ماژول مناسبتها)
3.اعلام نرخ های سود برای اطلاع به مشتریان
4.اعلام حضور مشتریان در خصوص تکمیل مدارک
5.ایجاد بخش نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده یا نحوه برخورد با ارباب رجوع و ...
6.صندوق انتقادات و پیشنهادات در مورد ارائه انتقادات و پیشنهادات سازنده به مسئولین
مثلا : انتقادات و پیشنهادات خود را بصورت مستقیم با ارسال پیامك به شماره ****3000 با مدیریت در میان بگذارید.
7. فرستادن اس ام اس به مناسبتهای ملی و مذهبی
8. ارسال اس ام اس تبریك تولد به مشتریان و پرسنل
9. اعلام قدردانی و تشكر از مشتریان بابت افتتاح حساب
10. اعلام دیركرد قسط وام یا سررسید وامها
11. اعلام تراكنشهای انجام شده از طریق اس ام اس
12. اعلام وارد شدن به اینترنت بانك و انجام تراكنشهای مالی از طریق اس ام اس


شركت های صنایع غذایی

1.از کارکنان بخواهید ایده ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.(صندوق انتقادات و پیشنهادات)
2.موفقیت های کاری مجموعه را با ارسال پیامی به کارکنان تبریک بگویید تا آنها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت ها شریک بدانند.
3.اعلام محصول جدید به عموم -
**** شرکت صنایع غذایی بقا مقرر دارد محصولات جدید خود را با برند جدید ... به مشتریان خوش ذائقه خود عرضه نمائید. ****
4.اعلام مطالب ارزشمند و گران بها در زمینه صنایع غذائی و صنعت غذا
5.معرفی محصول از نظر خاصیتها و ویژگی های خاص :
*** hfcs جایگزین مناسب وطبیعی برای شکر ****
6.مراکز پخش مواد غذایی میتوانند با سیستم پاسخگویی خودکار مشخصات درخواستی اعم از تعداد موجود ،قیمت ،برند محصول را به کارخانجات صنایع غذایی اعلام کنند .
*** 1 ------------------- روغن 4 کیلویی -افتاب - 25.000 ت
7. طرح نظرسنجی پیامكی در مورد محصولات ارائه شده توسط كارخانه از سوی مشتریان و استفاده كنندگان
8. انجام مسابقات پیامكی برای مشتریان و استفاده كنندگان محصولات كه هم از جنبه های تبلیغاتی و هم تشویقی موثر میباشد.


بسیج

1.اگاهی به مخاطبین در خصوص فعالیتها و اقدامات جدید
2.اعلام برنامه های خاص به مناسبتهای خاص ملی و مذهبی مثلا ماه محرم یا ایام دهه فجر و ...
3.ارسال پیامک به صورت زمانبندی برای شرکت در جلسات از قبل تعیین شده
4.اطلاع از جلسات همیشگی مثلا اعلام تاریخ ، ساعت و مکان هر هفته از طریق پیامک .
5. ارسال پیامهای مختلف فرهنگی از قبیل حدیث ،‌شعر و ... بصورت روزانه برای همه یا گروه های خاص


بیمه

1.ارسال پیامک در مورد امتیازات شرکت بیمه ای(تخفیفات و موارد تعریف شده)
2. ارسال پیامک برای تشکر از مشتریانی که بیمه شما را انتخاب کرده اند .
3. ارسال پیامک در خصوص پایان قرارداد (ماژول مناسبتها)
4. اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیامک
5. ارسال پیام تبریک به مناسبتهای خاص به مشتریان
6. اطلاع رسانی به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید آن
7. اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای
8. ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری
9. آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیام کوتاه
10. برگزاری نظرسنجی و مسابقات
11. ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگی خود
12. ارسال پیامک برای گروه خاص
13. ارسال پیامک برای منطقه ی خاص
14. ارسال پیامک برای کد خاص


بنیاد شهید

1.ارسال گروهی پیامهای كوتاه به گروه های مد نظر از جمله اعلام زمان برگزاری جلسات مختلف، وضعیت سهام عدالت، وضعیت وام مسکن یا ارسال فیشهای حقوقی با توجه به کد جانبازی مربوطه برای خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و ...
2. زمانبندی ارسال پیام كوتاه در تاریخها و زمانهای مختلف بدون حضور اپراتور
3. نظرسنجی در مورد خدمات سازمان از طریق  SMS
4. امكان ارسال گروهی پیام از همراه مدیریت یا سایر افراد مجاز تعریف شده، تنها با ارسال یك پیام توسط موبایل به شماره اینترنتی تخصیص داده شده، بدون نیاز به اتصال به اینترنت
5. امکان پاسخگویی خودكار و 24 ساعته به سئوالات مخاطبین از طریق دریافت SMS و ارسال پاسخ به آنها
6. امکان ارتباط مدیر با پرسنل سازمان
7. امکان دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات مخاطبین


خودرو

1.اعلام جدیترین محصولات به مشتریان
2. اطلاع رسانی در مورد شرایط تخفیف ویژه
3. ارسال پیامک برای تاریخ رسید دعوتنامه تحویل خودرو یا اعلام تاریخ تحویل خودرو به مشتری
4. ارسال پیامك با توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی
5. انجام طرح نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده در نمایندگی در خصوص مواردی همچون گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش
6. ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامكی
7. منشی آنلاین و پیامكی برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان
8. و هر آنچه شما از یك سامانه ارسال و دریافت پیام كوتاه خواسته باشید ...


اتحادیه ها

1.اعلام جلسات اتحادیه . با ذكر تاریخ ، ساعت و مكان
2. اعلام ساعت بازکردن مغازه ها و بسته شدن مغازه ها به صورت کلی
3. اعلام مدت زمان مانده تا تاریخ تمدید جواز کسب. مثلا : مهلت جواز کسب شما رو به اتمام است لطفا اقدامات لازم را انجام دهید.
4. ارسال پیامكهای تبریك و تسلیت با توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی برای اعضاء
5. اطلاع رسانی در مواردی كه نیاز به اطلاع كلیه اعضا میباشد . مثلا تغییری دربخشی از قوانین اتحادیه و موارد مشابه و یا دعوت برای شركت در مراسمی خاص.
6. اطلاع رسانی های خاص اعضا مثل هزینه ها و تعرفه های حق عضویت و مدارك لازم برای تمدید عضویت


فرمانداری ها

1.اطلاع رسانی سریع، كم هزینه و قابل گزارش گیری به پرسنل و اعضاء
2. ارسال پیامهای تبریك و تسلیت با توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی برای مخاطبین و اعضا
3. اعلام واریز حقوق
4. ارسال بخشنامه ها و موارد خاص به اعضا از طریق ارسال پیامك.
5. امكان گروه بندی مخاطبین با توجه به طبقه بندیهای مورد نظر مجموعه
• بعنوان مثال : بر اساس واحد و مركز شغلی : مدیران – كارمندان – كارگران و ...
6. امكان برگزاری نظر سنجی در خصوص بخشهای مختلف و جلب نظرات ارباب رجوع یا پرسنل
7. امكان ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات


مدارس

1. برای ارسال دعوت نامه جلسات اولیا و مربیان به جای استفاده از کاغذ و صرف وقت و هزینه بالا برای تکثیر و توزیع از دعوت نامه پیامکی استفاده کنید.
2. با ارسال پیام کوتاه به همکاران، جلسات شورای دبیران را اطلاع داده و در مقاطع زمانی مختلف زمان برگزاری آن را یادآور شوید.
3. زمان توزیع کارنامه دانش آموزان را با ارسال پیامک به والدین اعلام کنید.
4. موارد انضباطی دانش آموزان و درخواست حضور والدین آن ها در مدرسه را با پیامک به صورت مستقیم به والدین اطلاع دهید.
5. زمان شروع ثبت نام و فعالیت های فوق برنامه را از طریق پیامک به دانش آموزان و والدین آن ها گوشزد کنید.(ثبت نام کلاس های تست زنی پیشرفته فقط تا پایان هفته فرصت دارید)
6. با ارسال یک پیام زمان برگزاری آزمون های مهم را به اطلاع والدین برسانید.(ولی محترم دانش آموز آزمون ریاضی فرزند شما روز یکشنبه آینده به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود)
7. با ارسال پیامک والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موفقیت های دانش آموزان قرار دهید.
8. در بازه های زمانی مناسب برای دانش آموزان و والدین آن ها پیام های تربیتی و انگیزشی بفرستید.
9. با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به دانش آموزان و والدین نشان دهید مدرسه با آنها حس مشترکی دارد.
10. گروهبندی دانش آموزان بر اساس پایه تحصیلی و هم چنین کلاسی
11. ارسال پیامک جهت اموزش لغات زبان برای بالا بردن انیگیزه دانش آموز و تقویت دایره لغات
12. ایجاد بخش نظر سنجی در قسمتهای مختلف مدرسه
13. ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات
14. ارسال پیامک به دانش اموزان در چندین مرتبه به صورت اتومات با ماژول مناسبتها (جهت برگزاری امتحان)
15. اعلام نمرات هر درس به والدین(نمرهای میان ترم یا پایان ترم) پاسخگویی خودکار یا سرویس ویژه


نشریات

1.دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.
2. دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ
3. اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک(مشترک گرامی، اشتراک شما این ماه پایان می یابد)
4. ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.
5. اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان(شماره جدید منتشر شد، ویژه نامه نوروزی را از روزنامه فروشی ها بخواهید)
6. برگزاری مسابقه پیامکی :مطرح کردن سوال در مجله یا نشریه یا روزنامه و گرفتن پاسخ و قرعه کشی از طریق نرم افزار .
7. برگزاری نظرسنجی پیامکی(به نظر شما کدام بخش نشریه جذاب تر است؟ 1- مصاحبه ویژه 2- گزارش 3- سرگرمی 4- نگارخان)
8. ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها(امکان تبریک در مناسبتهای خاص یا عمومی از جمله تبریک تولد مخاطبین در تاریخ های ثبت شده
9. جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد(ارسال پیامک جهت دعوت از شرکتهایی که میتوانند به عنوان اسپانسر نشریه شما عمل نمایند )
10. ارسال اخبار به شهروندان
11. صندوق پیامکهای مخاطبان برای بخش خبرنگاران -مدیرمسول -سردبیر(نظرسنجی یا انتقادات و پیشنهادات برای این بخش ها)
12. ارسال اخبار فوری -اخبار سراسری -اخبار محلی -خلاصه اخبار
13. ارسال اخبارهای هر بخش با استفاده از ماژول پاسخگویی خودکار (مثلا بخش اجتماعی-ورزشی و ...)
14. ارسال جواب جداول مطرح شده در روزنامه ها و نشریات
15. ارسال قیمتهای سهام -ارز -سکه و ...


مساجد و هیئت ها

1.اگاهی به مخاطبین در خصوص مراسم و فعالیتهای مسجد یا هیئت.
2. اعلام برنامه های مساجد در ماه های خاص(محرم-اعیاد و...)
3. ارسال پیامک به صورت زمانبندی برای شرکت در جلسات از قبل تعیین شده
4. اطلاع از جلسات همیشگی مثلا تاریخ، زمان، مکان دعای ندبه هر هفته از طریق پیامک .
5. اعلام تسهیلات قابل ارائه برای اعضا (مثلا وام مسکن به مبلغ 5.000.000 ت واگذار میشود )

نقشه شهر اصفهان فرم تعهد نامه خرید خط
نقشه شهر شاهین شهر راهنمای کاربری نرم افزار پارمیس پیام

طراحی حرفه ای وب سایت

زیبایی ، قدرت مدیریت ، سرعت لود بالا و اوج گسترش پذیری با محصولات طراحی وب سایت گروه انفورماتیک پارمیس

 طراحی وب سایت اولین قدم در راستای ایجاد فرصت های تازه کسب و کار به شیوه نوین می باشد . در این خصوص طراحی وب سایت حرفه ای با قابلیت های مورد انتظار برای مشتری امر مهم می باشد .

از این رو حساسیت در انتخاب شرکت طراحی وب سایت امری اجتناب ناپذیر است,  معیارهایی از قبیل تجربه کاری شرکت , استفاده از تکنولوژی های نوین در طراحی وب سایت , استفاده از متخصصین فن در زمینه طراحی سایت می تواند مشتری را در تحقق اهداف خود یاری سازد.

گروه انفورماتیک پارمیس با هسته ای متشکل از برنامه نویسان و متخصص صاحب نام در زمینه تجارت الکترونیک از سال 1385 تا کنون توانسته در زمینه راه اندازی کسب و کارهای نوین , مشاوره در زمینه خدمات قابل ارائه در سیر جهانی اینترنت و خصوصا طراحی وب سایت گام های بلندی در راستای تحقق اهداف مشتری بردارد . هم اکنون افتخار همکاری با مشتریان صاحب نام در زمینه های مختلف تجارت الکترونیک به ویژه طراحی وب سایت را داریم که خود نشان از حسن انجام کار این گروه در ارائه خدمات به مشتری و پاسخ به اعتماد آنها می باشد .

در صورتی که شما قصد شروع تجارتی نوین در بستر اینترنت را دارید و یا اینکه به دنبال شرکتی حرفه ای جهت واگذاری طراحی وب سایت خود به آن شرکت را دارید قبل از اینکه متحمل هزینه های سنگین جهت طراحی وب سایت های غیر حرفه ای شوید جهت آنالیز تبدیل حرفه خود به یک وب سایت اینترنتی و شروع طراحی  وب سایتی حرفه ای با ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان از مشاوره تیمی متخصص بهره مند شوید