درگاه اینترنتی

    گفت و گو با اپراتور

 

امروزه اهمیت طراحی وب سایت بر کسی پوشیده نیست ،همانطور که یک مدیر فروش با تجربه می تواند نقشی کلیدی در سازمان  و یا یک شرکت تجاری ایفا نماید  و سبب کسب درآمد و ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات شود یک وب سایت حرفه ای نیز می توانید یک مدیر فروش موفق البته با ویژگی های منحصر به فرد خود برای آن سازمان باشد .

هدف ما در گروه انفورماتیک پارمیس طراحی یک وب سایت و یا پورتال با در نظر گرفتن پارامتر هاییست که راه گشای اهداف شما در ارتقای کیفیت ارائه خدمات و افزایش سطح درآمود باشد

طراحی وب سایت به صورت سفارشی با رعایت اصول و معیار های تجارت الکترونیک  طی مراحل زیر انجام می شود :

  • شناخت سازمان مشتری و اهداف مدیران و به نسبت تحلیل این ساختار
  • شناخت مشتریان , مخاطبان و کاربران سایت و تعیین استراتژی وب سایت
  • تحویل پرورنده ها و مطالب مورد نیاز به درج در وب سایت
  • معماری اطلاعات وب سایت و محتوا
  • تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی مورد نیاز درصورت نیاز به سئو
  • طراحی قالب گرافیکی وب سایت
  • تطبیق این قالب با سلایق مدیران مجموعه مشتری
  • طراحی صفحات وب بر اساس استاندارد های W3C  و نیاز مخاطبین
  • شروع به ساخت نرم افزار های تحت وب مورد نیاز
  • طراحی قالب موبایل وب سایت در صورت تمایل مشتری
  • بهینه سازی کلمات کلیدی و متون نهایی
  • بهینه سازی وب سایت برای تمام مرورگرهای اینترنتی
  • اجرای آزمایشی وب سایت
  • نصب سیستم های آماری پیشرفته بر روی وب سایت
  • معرفی به موتورهای جستجو
  • شروع فعالیت های پایه ای سئو
  • تحلیل گزارشات و ارسال گزارشات اولیه به بنگاه مشتری
  • پشتیبانی و ادامه همکاری ما و شما تا موفقیت آنلاین شما

 

جهت شروع همکاری با گروه انفورماتیک پارمیس و عقد قرار داد طراحی وب سایت در ابتدای امر با درخواست مشتری آنالیز اولیه جهت برآورد اولیه  هزینه با توجه به امکانات درخواستی  مشتری و پیشنهادات تیم مشاور طراحی وب پارمیس انجام می شود ، و یک پروپوزال اولیه به مشتری تحویل داده خواهد شد ، در صورت تایید مشتری قرار داد بر  اساس پروپوزال اولیه تنظیم و در دو نسخه به امضای مشتری و گروه انفورماتیک پارمیس خواهد رسید ، پس از عقد قرار داد مراحل طراحی وب شروع و در هرفاز نتیجه پیشرفت پروژه به صورت آنلاین از طریق کنترل پنل مشتری به مشتری اعلام خواهد شد ،پس از اتمام کار پروژه آموزش مدیریت وب سایت بر اساس مفاد قرارداد یه یک یا چند تن از نمایندگان مشتری انجام خواهد شد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شروع همکاری با ما تماس بگیرید ( تلفن تماس 03116263661)

 

   

 


مطلب را به اشتراک بگذارید :Ask!Facebook!Google!BuzzLive!Yahoo!

 
  • مزیت های داشتن وب سایت

  • نحوه محاسبه هزینه ها در طراحی وب سایت سفارشی

کمتر از 10 سال پیش در ایران وقتی مجموعه ای قصد طراحی وب سایت برای خود داشت یا یک سازمان و مجموعه ای عظیم بود که متخصصین آن مجموعه در خصوص داشتن یک وب سایت احساس نیاز کرده بودند و یا یک نهاد وابسته به دولت که اجباراً می بایست یک درگاه اطلاع رسانی آنلاین داشته باشد .

در این 10 سال تحولات عظیم در دنیای مجازی و همچنین گسترش نفوذ اینترنت در کشور باعث شد طرز تفکر صاحبان مشاغل و ارائه دهنگان خدمات نسبت به داشتن وب سایت تغییر کند ، امروزه داشتن وب سایتی حرفه ای و مناسب نوع فعالیت می تواند اکثر نیازهای مشتریان و مراجعه کنندگان را بدون تماس و یا مراجعه حضوری ب همحل فعالیت شما فراهم کند ، که این امر خود باعث کاهش هزینه ها ، افزایش دقت پاسخگویی و افزایش سرعت انجام کارها می شود .

اما وبسایت ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که مهمترین آنها به شرح زیرند:

تاثیر سایت در اطلاع رسانی:

داشتن یک سایت مانند داشتن یک کاتالوگ است اما با مزایای فراوان دیگر.

یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون باشد اما یک سایت میتواند از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابر این امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد.برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه است اما برای یک سایت فقط کافیست هزینه ای بسیار پایین برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن در طول سایت هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

تاثیر سایت در بازاریابی:

موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافیست رباتهای آنها سایت شما را پیدا کنند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود 50 نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شوند.

ایجاد قابلیتهای جدید تبلیغاتی:

با داشتن یک وبسایت صاحبان و مدیران آن وارد عرصه تجارت الکترونیک می شوند و امکان استفاده از راهکارهای تجارت الکترونیک برای آنها بوجود می آید از مهمترین این قابلیتها میتوان به تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در موتورهای جستجوگر، تبلیغات کلیکی و تبادل بنر و لینک اشاره کرد.

در دسترس بودن:

سایت همواره با متقاضیان اطلاعات و محصولات یا خدمات قابل ارائه توسط آن فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز فعال است.

فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی:

شبکه اینترنت کانالی ارتباطی و توزیعی است که قابلیت در دسترس بودن جهانی را برای تولیدات و خدمات یک شرکت فراهم می کند . یک بازاریاب محلی می تواند با داشتن یک وبسایت به بازاریابی جهانی تبدیل شود و به این ترتیب بازار هدف بالقوه خود را در مقایسه با میزان کنونی تا چند برابر افزایش دهد. برخلاف زمانی که تجارت الکترونیکی هنوز باب نشده بود و بازاریابی بین المللی کاری وقت گیر و پر هزینه به شمار می رفت ، اکنون بارگذاری کردن فایل ها در اینترنت برای ایجاد یک وب سایت تنها کاری است که باید برای حضور در عرصه جهانی انجام دهید. درحالی که تاسیس یک وبسایت به تنهایی فروش بین المللی را تضمین نمی کند، برای این که یک سایت از نظر بین المللی کارآمد باشد ، به فعالیت بازاریابی زیادی نیازمند است ، ولی اینترنت در مقایسه با روز های قبل از همه گیر شدن آن ، جهشی عظیم را به سمت تجارت جهانی فراهم می کند.

درآمد زایی:

میزان سودآوری و درآمد زایی سایتها به نوع سایت و اهداف آن بستگی دارد البته میزان فعالیت صاحبان سایتها و بروز رسانی و رسیدگی به آنها نیز عامل بسیار مهمی است. اما امروزه شرکتها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق سایت فعالیت می کنند و عمده درآمد آنها از طریق سایت و مشتریان آنلاین است.

مکانی برای جستجوی اطلاعات :

احتمالا مهمترین دلیل توجیه کنندهی نیاز شرکت ها به استفاده از راهکار بازاریابی الکترونیکی ، تغییراتی است که در نحوه جستجوی اطلاعات توسط مشتریان صورت گرفته است . با آن که هنوز هم برخی مشتریان برای جمع آوری اطلاعات با مراجعه به مراکز خرید ، مشورت با نمایندگان فروش ، جستجو در مغازه ها و صحبت با دوستان نیاز های خود را رفع می کنند ، شمار فزایند های از آنها نیز شبکه اینترنتی را به عنوان منبع آگاهی اولیه خود برمی گزینند. از زمانی که سایت های جستجو به مقصد نهایی بسیاری از کاربران تبدیل شده است ، مشتریان به طور خاص از موتور های جستجو به عنوان پورتال های اطلاعاتی مورد نیاز خود استفاده می کنند . بخش بازاریابی باید تشخیص دهد که اینترنت محلی است که مشتریان آنرا برگزیده اند و این موضوع برای حضور و بقا بازاریاب ها در دنیای تجارت ، باید مورد توجه قرار گیرد.

آنچه مشتری توقع دارد :

امروزه نه تنها اینترنت به منبعی منتخب برای جستجوی اطلاعات تبدیل شده است ، انتظار می رود در چند سال آینده افراد توقع خواهند داشت که مطالب مورد نظر خود درباره کالا را در آن یافته ، معاملات خود را از طریق اینترنت انجام دهند . این مطلب به خصوص در مورد مشتریان زیر ۲۵ سال صدق می کند . در بیشتر کشور ها تقریبا تمام کودکان و نوجوانان با آگاهی از نحوهی استفاده از اینترنت ، پرورش می یابند . با تسلط این نسل بر معاملات خانگی و تجاری ، بدیهی است که آنها خواهان پررنگتر بودن حضور شرکت ها در شبکه اینترنتی خواهند بود.

ضبط اطلاعات گسترده درباره مشتری :

شبکه اینترنت ( به عنوان یک ابزار جمع آوری اطلاعات ) در مقام تهیه اطلاعات دربارهی چگونگی فعالیت مشتری در وب ابزاری بی همتا است . هر بازدیدکننده با ورود به یک سایت ، اطلاعاتی درباره چگونگی ورود خود به سایت ، جهت یابی ، موضوعاتی که روی آن کلیک کرده ، جنس خریداری شده و جزییات بی شمار دیگری از این دست به جا می گذارد . با استفاده از روشی برای شناسایی هویت مشتری ( مانند اطلاعات ورود به سایت ) ، بازاریاب قادر است فعالیت مشتری را در جریان بازدید های مکرر پیگیری کند. شناخت رفتار و اولویت های مشتری فرصت های زیادی را برای پاسخگویی به نیاز های او ایجاد می کند و در صورت تشخیص صحیح ، مشتری با وفاداری درازمدت خود پاسخگوی این اقدام خواهد بود.

بازاریابی هدفمند :

بهترین راه هزینه کردن برای بازاریاب ها ، سرمایه گزاری مستقیم روی افرادی است که بیش از بقیه احتمال می رود جذب تولیدات آنها بشوند . متاسفانه تلاش برای نشانه گرفتن مشتریانی با بیشترین احتمال خرید چندان آسان نخواهد بود . به عنوان مثال میزان پولی را در نظر بگیرید که چگونه در تبلیغات تلویزیونی برای افرادی هزینه می شود که احتمالا کالای مورد نظر را نخواهند خرید . با این حال قابلیت بی همتای شبکه اینترنت در شناسایی و ردیابی رفتار مشتری ، توانایی بخش بازاریابی را در هدفگیری افرادی با بیشترین پتانسیل برای خرید کالا های مذکور افزایش داده است.

برانگیختن میل افراد به خرید :

اینترنت ، خواه خوشایند مشتری باشد و خواه نباشد ، به بهترین عرصه برای تحریک افراد به خرید ، تبدیل شده است . قسمت اعظم این اتفاق را می توان به بهره گیری بخش بازاریابی از پیشرفت های حاصل در حوزه فناوری مرتبط دانست که :

  1. به وبسایت ها اجازه می دهد پیشنهادات خود را براساس رفتار برخط مشتری تنظیم کنند.
  2. فرآیند معاملات برخط را بهبود می بخشد.

اما این نوع خرید ها همچنین از روش ” حالا بخرید ، بعد پرداخت کنید ” ، رویکرد رایج جامعه ای که در آن مصرف کارت های اعتباری بیش از اندازه رایج شده است ، بهره می گیرد. حال چگونگی تاثیر این مطلب در طول زمان و در حالی که بیشتر مشتریان در قروض خود غوطه ور خواهند بود ، نیاز به مراقبت داشته ، می تواند بر فعالیت برخط بخش بازاریابی موثر باشد.

ارایه تولیدات و خدمات سفارشی :

شرکت ها به خوبی به این نکته واقفند که با طراحی تولید ات و ارایه خدمات به منظور برآورده کردن نیاز های اشخاص می توانند مشتریان دایمی خود را افزایش دهند . این موضوع بسیاری از بخش های بازاریابی آنلاین را به انجام راهکار های سفارشی سازی در سطح عمده سوق داده است. به اینترتیب که آنها به مشتری گزینه های آنلاینی را برای طراحی تولیدات و خدمات ارایه می کنند. ماهیت تعاملی شبکه اینترنت روش ” به میل خودتان بسازید ” را به گزینه ای تسهیل کننده در تحقق حق انتخاب در امر خرید تبدیل می کند. مشتریان مختار به انتخاب ، وقتی احساس کنند شرکت طرف معامله ی آنها دقیقا کالای مورد نظر ایشان را توزیع خواهد کرد ، در دراز مدت به مشتریان وفادار شرکت تبدیل خواهند شد.

به دام انداختن فوری مشتریان در زمان حراج و تخفیف :

هیچ شیوه ارتباطی با اینترنت در روند تاثیر تبلیغات به واکنش بی درنگ مشتری برابری نمی کند. چرا که در این شیوه مشتری بلافاصله بعد از تبلیغات شروع به خرید می کند . پیش از اینترنت ، ثمر بخش ترین روش ” فراخوان برای خرید ” از طریق برنامه های تلویزیونی صورت می گرفت. این برنامه ها بینندگان را تشویق می کردند با شماره تلفن های رایگان تماس حاصل کنند و سفارش دهند . با این حال ، تغییر مشتری از حالت منفعل ( تماشاگر تلویزیون ) به وضعیت فعال ( برداشتن گوشی تلفن و برقراری تماس ) ، به اندازه واداشتن افراد به کلیک روی تبلیغات اینترنتی ، ساده نیست.

القا مفهوم ” تامین کننده ” تمام عیار در ذهن مشتری :

اینترنت به سادگی توزیع کنندگان و خرده فروشان را به تامین کنندگانی همه جانبه تبدیل می کند . برخلاف تامین کنندگان تجارت سنتی که غالبا بر مبنای لیست موجودی در انبار یا خدماتی که در محل ارایه می دهند راجع به آنها قضاوت می نیم ، سایت های تجارت الکترونیکی این تصور را ایجاد می کنند که حجم زیادی کالای موجود در انبار و خدمات گسترده و متنوعی دارند. باید توجه داشته باشید که می توان این فعالیت را با قرار دادن اطلاعات مربوط به کالاها و خدمات در وب سایت تکمیل کرد. در عین حال می توانید در پشت پرده این فعالیت را با برخی تامین کنندگان بیرونی ، بر اساس قرارداد های حمل و نقل و توافق های خدماتی ، همراه کنید . با چنین تمهیداتی ، مشتریان احساس می کنند با تامین کنندگانی روبه رو هستند که خدمات همه جانب های را ارایه می کنند. این در حالی است که درصد خاصی از این تولیدات و خدمات از منابع دیگر تامین شده اند.

سربار کمتر ، هزینه های پایین تر و خدمات بهتر :

امروزه فناوری اینترنت جایگزین روش های پر هزینه توزیع محصولات و ارایه خدمات و همچنین مدیریت نیازهای اطلاعاتی مشتری می شود . در توزیع تولیدات و ارایه خدمات به شیوه دیجیتالی ( مانند موسیقی ، نشر ، گرافیک و غیره ) مقادیر زیادی از هزینه ها صرفه جویی می شود ، زیرا در این روش ، هزینه‌ های حمل و نقل از معادله هزینه اساسا پاک شده است. در حوزه های دیگر بازاریابی مانند بخش خدمات مشتری نیز می توانیم شاهد چنین صرفه جویی هایی باشیم : شرکت ها با فراهم کردن امکان دسترسی آنلاین به اطلاعات مربوط به تولیدات از طریق سیستم های مدیریت دانش “Knowledge Base” و پاسخ به سوالات “FAQ” ، قادرند از حجم تماس های تلفنی مشتری بکاهند. فروشندگان نیز می توانند با تشویق مشتریان بالقوه به کسب اطلاعات برخط دربارهی کالای مورد نظر ، قبل از جلسات رو در رو ، آمادگی مشتری را برای خرید افزایش دهند. با این روش زمانی که پیش از این صرف توضیح اطلاعات ابتدایی شرکت و اطلاعات مربوط به کالاها می شد کاهش یافته ، زمان بیشتری به درک و ارایه راه حل برای مشکلات مشتری اختصاص می یابد. با توجه به این مثال ها ، اینترنت می تواند علاوه بر کاهش هزینه های عملیاتی و اجرایی ، ارزش بیشتری به مشتری ها بدهد.

نوع وب سایت و امکانات آن تعیین کننده قیمت وب سایت می باشد  ، توجه داشته باشید که وب سایت شما نشان دهنده اعتبار و وسعت شغلی شماست  ، برداشت مشتری از شما و مجموعه ی کاری شما همان برداشتی است که از وب سایتتان خواهد داشت ، پس دقت در طراحی وب سایت امری مهم و ضروریست ، اولین نکته در طراحی وب ساسیت که خیل عظیمی از مشتریان طراحی وب به آن توجه نمی کنند متناسب بودن امکانات ، ساختار و طراحی یک وب سایت با نوع شغلشان است ، متاسفانه این قبیل افراد با پرداخت هزینه های هنگفت جهت خرید پپکیج های آماده طراحی وب با امکانات بسیار زیاد قدم در راه اشتباهی می گذارند ، عموماً این افراد فکر می کنند می توانند طراحی وب سایت را خود انجام دهند ، اما در نهایت محصول کار یک وب سایت غیر حرفه ای و نا متناسب  با نوع فعالیتشان می باشد .

اما در روش طراحی وب سایت به صورت سفارشی  ابتدا نوع فعالیت شما و کلیه مستندات مربوط به مجموعه کاری شما آنالیز شده و سپس بر اساس اطلاعات به دست آمده ، نیاز ها و اهداف شما طراحی وب سایت شما انجام خواهد شد ، از مزیت های این روش تناسب 100 درصدی وب سایت با فعالیت شما می باشد .

هزینه های طراحی وب سایت سفارشی دقیقاً بر اساس پارامتر های مورد نیاز شما محاسبه خواهد شد و شما می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود هزینه ها را کم و یا زیاد نمایید ، به عنوان مثال آپشن پشتیبانی حضوری کارشناس پارمیس در محل فعالیت شرکت و یا طراحی ، طراحی وب سایت به صورت چند زبانه ، بهینه سازی وب سایت برای موتور های جست و جو طراحی ست اداری متناسب و طراحی وب سایت ، طراحی بیش از یک ظاهر گرافیکی ، به روز رسانی اطلاعات پس از تحویل وب سایت به مشتری و ... امکاناتی هستند که به صورت امکانات ویژه به مشتری پیشنهاد می شود و مشتری می تواند متناسب با نیاز و همچنین بودجه خود از این امکانات بهره ببرد .

اما قبل از هر کاری پیشنهاد میکنم قبل از تصمیم به هزینه کردن برای طراحی سایت ،کارهای زیر را انجام دهید :

۱- قبل از تصمیم گیری به طراحی سایت ، حداقل به مدت ۲ماه در اینترنت و در زمینه دلخواه خود فقط وبگردی کنید، مطمئن باشید خیلی از چیزهایی که در حال حاضر از چشمان شما پنهان است در بازدید از سایت های مختلف برای شما آشکار شده و مجموع این اطلاعات تازه در طراحی نهایی سایت شما بسیار مفید خواهد بود

۲- نکته هایی که در سایت های مختلف میبینید را حتما در یکجا یادداشت کنید ، ممکن است بعد از مدتی بعضی از نکات فراموش شود

۳- با توجه به نکات جمع بندی شده و بدون کپی برداری یک ایده جدید را در زمینه کاری خود ارائه کنید

دقت کنید اغلب کسانی که صرفا دنبال کپی برداری بودند ، موفقیت سایت اصلی را هرگز بدست نیاورده اند ، پس شما با ایده گرفتن از سایت های مختلف و با تمرکز خوب اگر موفق به خلاقیت شوید ، مطمئنا نتیجه بهتری بدست خواهید آورد

۴- سعی کنید اطلاعات علمی و فنی خود را تا حدی که برایتان مقدور است افزایش دهید.

در ادامه روند کار ، با داشتن اطلاعات نسبی از طراحی سایت و آیتم های تاثیر گذار ، تصمیم گیری های بهتری خواهید داشت

۵- در زمینه سئو و موتورهای جستجو بیشتر تحقیق کنید و در حد عمومی از شرایط سئو و تاثیر آن بر روی وب سایت مطلع شوید.

فراموش نکنید که اگر سایت شما از نظر علم سئو خوب ارنج نشده باشد و در صفحه نتایج جستجو گوگل یافت نشود ، ارزشی نخواهد داشت. یعنی زمانی شما از وب سایت خود نتیجه خوب میگیرید که کاربران از طریق موتورهای جستجو سایت شما را پیدا کنند.

 

طراحی حرفه ای وب سایت

زیبایی ، قدرت مدیریت ، سرعت لود بالا و اوج گسترش پذیری با محصولات طراحی وب سایت گروه انفورماتیک پارمیس

 طراحی وب سایت اولین قدم در راستای ایجاد فرصت های تازه کسب و کار به شیوه نوین می باشد . در این خصوص طراحی وب سایت حرفه ای با قابلیت های مورد انتظار برای مشتری امر مهم می باشد .

از این رو حساسیت در انتخاب شرکت طراحی وب سایت امری اجتناب ناپذیر است,  معیارهایی از قبیل تجربه کاری شرکت , استفاده از تکنولوژی های نوین در طراحی وب سایت , استفاده از متخصصین فن در زمینه طراحی سایت می تواند مشتری را در تحقق اهداف خود یاری سازد.

گروه انفورماتیک پارمیس با هسته ای متشکل از برنامه نویسان و متخصص صاحب نام در زمینه تجارت الکترونیک از سال 1385 تا کنون توانسته در زمینه راه اندازی کسب و کارهای نوین , مشاوره در زمینه خدمات قابل ارائه در سیر جهانی اینترنت و خصوصا طراحی وب سایت گام های بلندی در راستای تحقق اهداف مشتری بردارد . هم اکنون افتخار همکاری با مشتریان صاحب نام در زمینه های مختلف تجارت الکترونیک به ویژه طراحی وب سایت را داریم که خود نشان از حسن انجام کار این گروه در ارائه خدمات به مشتری و پاسخ به اعتماد آنها می باشد .

در صورتی که شما قصد شروع تجارتی نوین در بستر اینترنت را دارید و یا اینکه به دنبال شرکتی حرفه ای جهت واگذاری طراحی وب سایت خود به آن شرکت را دارید قبل از اینکه متحمل هزینه های سنگین جهت طراحی وب سایت های غیر حرفه ای شوید جهت آنالیز تبدیل حرفه خود به یک وب سایت اینترنتی و شروع طراحی  وب سایتی حرفه ای با ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان از مشاوره تیمی متخصص بهره مند شوید